Atgriešana un maiņa
Atgriešanas piegādes izmaksas
Visas preces tiek nosūtītas tieši no piegādātāja. Klients sedz atgriešanas piegādes izmaksas, izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai neatbilst pasūtījumam.
Atgriešana un maiņa
Ja Jūs saņemat bojātu vai nepareizu preci, lūdzu, rakstiet uz atbalsts@tirasrotas.com, lai mēs šo situāciju varētu atrisināt.
Ja Jūs neesat apmierināts ar saņemtajām precēm, Jūs varat tās atgriezt 30 dienu laikā no saņemšanas dienas, ja preces ir oriģinālā un tirdzniecībai piemērotā stāvoklī. Atmaksājamā summa tiks atgriezta uz to pašu maksājuma veidu, kas izmantots pirkuma veikšanai, izņemot atgriešanas piegādes izmaksas. Lietotas, atvērtas vai neoriģinālā stāvoklī esošas preces netiek atlīdzinātas.
Atgriešanas pieprasījums
Ja Jums vēl nav atgriešanas veidlapas, rakstiet uz: atbalsts@tirasrotas.com, lai to saņemtu. Lejupielādējiet, izdrukājiet un aizpildiet veidlapu.
Nosūtiet aizpildīto veidlapu kopā ar fotogrāfiju ar atgriežamajām precēm uz: atbalsts@tirasrotas.com.
Atgriežamo preču nosūtīšana
- Nodrošiniet, ka pakas ir pienācīgi iepakotas un skaidri marķētas ar “Atgriešanai”.
- Izmantojiet izsekojamu un apdrošinātu piegādes pakalpojumu, lai sūtījums droši sasniegtu piegādātāju.
- Kad sūtījums ir nosūtīts, nosūtiet izsekošanas informāciju uz: atbalsts@tirasrotas.com.
Atgriešanas noteikumi
- Visām atgrieztajām precēm jābūt nelietotām, neatvērtām un oriģinālajā iepakojumā.
- Klients sedz atgriešanas piegādes izmaksas.
- Pārliecinieties, ka preces ir labi iepakotas, lai transportēšanas laikā tās netiktu bojātas.
- Visus atgriešanas sūtījumus nosūtiet ar izsekojamu un apdrošinātu pakalpojumu. Mēs neesam atbildīgi par bojātām vai pazudušām precēm atgriešanas laikā.
- Atgriešanas veidlapai ir jābūt apstiprinātai; bez apstiprinājuma atgrieztās preces netiks apstrādātas.
Vienkārša atgriešana trīs soļos
- solis: Pieprasiet atgriešanas veidlapu pa e-pastu: atbalsts@tirasrotas.com, norādot pasūtījuma numuru, e-pasta adresi un atgriešanas iemeslu.
- solis: Nosūtiet preces kopā ar aizpildīto veidlapu uz adresi, kas norādīta veidlapā, un pievienojiet izsekošanas kodu.
- solis: Saņemiet atpakaļ pirkuma summu uz to pašu maksājuma veidu, kas izmantots pirkuma veikšanai, 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas un pārbaudes.
Kontakti
Ja Jums ir kādi jautājumi vai komentāri par preču atgriešanu, rakstiet uz: atbalsts@tirasrotas.com