Noteikumi un nosacījumi

Saturs

Informācija par uzņēmumu
pants – Definīcijas
pants – Piemērošana
pants – Piedāvājums
pants – Līgums
pants – Atteikuma tiesības
pants – Patērētāja pienākumi pārdomu perioda laikā
pants – Atteikuma tiesību izmantošana un izmaksas
pants – Tīras Rotas pienākumi atteikuma gadījumā
pants – Cena
pants – Līguma izpilde un papildu garantija
pants – Piegāde un izpilde
pants – Ilgtermiņa līgumi: ilgums, izbeigšana un atjaunošana
pants – Maksājums
pants – Sūdzību izskatīšanas kārtība
pants – Uzņēmējdarbības modelis
pants – Papildu vai atšķirīgi noteikumi
pants – Strīdi


Informācija par uzņēmumu

  • Preču zīme: Tīras Rotas
  • Juridiskā forma: SIA
  • Uzņēmuma nosaukums: BMMEcommerce
  • Adrese: Verdunplein 17, 5627SZ Eindhovena, Nīderlande
  • Reģistrācijas numurs: 80431143
  • PVN numurs: NL003438040B43
  • E-pasts: atbalsts@tirasrotas.com

1. pants – Definīcijas

  • Papildu līgums – līgums par preču, digitālā satura un/vai pakalpojumu iegādi, ko nodrošina Tīras Rotas vai trešā persona.
  • Pārdomu periods – 30 dienu periods, kurā patērētājs var izmantot atteikuma tiesības.
  • Patērētājs – fiziska persona, kas rīkojas ārpus savas uzņēmējdarbības, tirdzniecības, amata vai profesijas.
  • Distances līgums – līgums, kas noslēgts elektroniski vai izmantojot citus attālinātus saziņas līdzekļus.
  • Digitālais saturs – dati, kas radīti un iesniegti digitālā formā.
  • Diena – kalendārā diena.
  • Ilgtspējīgs līgums – līgums, kurā noteiktā periodā regulāri tiek piegādātas preces, pakalpojumi vai digitālais saturs.
  • Pastāvīgais datu nesējs – jebkurš līdzeklis (tai skaitā e-pasts), kas ļauj informāciju saglabāt un vēlāk pārskatīt vai izmantot saskaņā ar tās mērķi.
  • Atteikuma tiesības – patērētāja tiesības atteikties no distances līguma pārdomu periodā.
  • Distances saziņas līdzeklis – līdzeklis, ar kuru var noslēgt līgumu, pusēm vienlaikus neatrodoties vienā vietā.

2. pants – Piemērošana

  • Šie noteikumi attiecas uz jebkuru Tīras Rotas piedāvājumu un distances līgumu starp tirgotāju un patērētāju.
  • Pirms līguma noslēgšanas patērētājam ir iespēja iepazīties ar noteikumiem un saglabāt tos elektroniski vai papīra formātā.
  • Noteikumi ir saistoši no pasūtījuma brīža.
  • Ja pastāv specifiski preču vai pakalpojuma noteikumi, tie ir spēkā tikai tad, ja tie neapdraud patērētāja tiesības.

3. pants – Piedāvājums

  • Piedāvājums satur pilnīgu un precīzu preču, digitālā satura vai pakalpojumu aprakstu, ieskaitot cenu, īpašības, materiālus un attēlus.
  • Laika ierobežoti vai ar nosacījumiem saistīti piedāvājumi tiek skaidri norādīti ar derīguma termiņu.
  • Ilustrācijas un piemēri ir informatīvi; kļūdas nevar būt par pamatu Tīras Rotas atbildībai.
  • Piedāvājums satur visu nepieciešamo informāciju, lai patērētājs būtu informēts par savām tiesībām un pienākumiem.

4. pants – Līgums

  • Līgums tiek noslēgts, kad patērētājs pieņem piedāvājumu un sniedz nepieciešamo informāciju, tostarp adresi un maksājuma informāciju.
  • Patērētājs saņem tūlītēju elektronisku apstiprinājumu.
  • Tīras Rotas var pārbaudīt kredītspēju un atteikt pasūtījumu pamatotu iemeslu gadījumā.
  • Elektroniskās līgumu slēgšanas laikā tiek nodrošināti tehniski un organizatoriski pasākumi datu drošībai.

5. pants – Atteikuma tiesības

  • Patērētājs var 30 dienu laikā bez iemesla norādīšanas atteikties no pirkuma.
  • Termiņš sākas nākamajā dienā pēc preces saņemšanas vai, ja iegādātas vairākas preces, pēc pēdējās saņemšanas.
  • Atteikuma tiesības attiecas uz visām precēm, neatkarīgi no veida vai izpildes.

6. pants – Patērētāja pienākumi pārdomu perioda laikā

  • Patērētājam jāapietas ar precēm un iepakojumu rūpīgi.
  • Preces drīkst izpakot tikai, lai pārbaudītu to būtību, īpašības un darbību.
  • Patērētājs sedz tiešās atgriešanas izmaksas, ja Tīras Rotas nav noteikusi citādi.

7. pants – Atteikuma tiesību izmantošana un izmaksas

  • Patērētājs paziņo par atteikumu, sūtot e-pastu uz adresi: atbalsts@tirasrotas.com; Tīras Rotas nosūta atgriešanas veidlapu.
  • Visas preces jānosūta tieši piegādātājam saskaņā ar veidlapas norādījumiem.
  • Pēc preču saņemšanas un pārbaudes patērētājs saņem paziņojumu.
  • Atmaksājamā summa tiek atgriezta 14 dienu laikā uz to pašu kontu, no kura tika veikts maksājums.

8. pants – Tīras Rotas pienākumi atteikuma gadījumā

  • Saņemot atteikuma paziņojumu, Tīras Rotas apstiprina to patērētājam.
  • Atmaksa notiek pēc preču saņemšanas un pārbaudes.
  • Papildu līgumi tiek automātiski pārtraukti.
  • Tīras Rotas nodrošina pārredzamu un klientiem draudzīgu procesu.

9. pants – Cena

  • Cenas ir norādītas ar PVN.
  • Cenas netiek paaugstinātas piedāvājuma spēkā esamības laikā, izņemot nodokļu izmaiņu vai tirgus svārstību dēļ.
  • Kļūdas cenu attēlojumā nepadara Tīras Rotas atbildīgu, izņemot būtiskas informācijas gadījumā.

10. pants – Līguma izpilde un papildu garantija

  • Preces un pakalpojumi tiek piegādāti saskaņā ar līgumu un spēkā esošajām prasībām.
  • Papildu garantijas nemazina patērētāja likumiskās tiesības.
  • Preces tiek rūpīgi iepakotas un nosūtītas.

11. pants – Piegāde un izpilde

  • Pasūtījumi tiek nosūtīti 3 darba dienu laikā.
  • Paredzamais piegādes laiks: 5–10 darba dienas.
  • Klienti saņem paziņojumus:
    1. Pasūtījuma apstiprinājums
    2. Pasūtījuma nosūtīšana
    3. Vietējā kurjera saņemšanas apliecinājums
    4. Piegāde klientam
  • Nosūtot pasūtījumu, klientam tiek nosūtīts izsekošanas kods.
  • Risks pāriet uz patērētāju piegādes brīdī.
  • Ja ir kavēšanās, klients saņem paziņojumu ar jauno paredzamo piegādes datumu.

12. pants – Ilgtermiņa līgumi: ilgums, izbeigšana un atjaunošana

  • Ilgtermiņa līgumus var izbeigt saskaņā ar līguma noteikumiem un iepriekš saskaņotu paziņošanas termiņu.

13. pants – Maksājums

  • Maksājums tiek veikts pasūtījuma veikšanas brīdī.
  • Avansa maksājumi vai maksājumi pa daļām nav iespējami.
  • Nepareiza informācija ir jāpaziņo nekavējoties.

14. pants – Sūdzību izskatīšanas kārtība

  • Sūdzības jāiesniedz saprātīgā termiņā pēc problēmas konstatēšanas.
  • Tīras Rotas atbild 24 stundu laikā (izņemot svētdienas).
  • Klientu atbalsts:
    • Pirmdien–piektdien: 09:00–18:00
    • Sestdien: 10:00–18:00
    • Svētdien: slēgts

15. pants – Uzņēmējdarbības modelis

  • Tīras Rotas strādā ar tiešu piegādi no piegādātāja; krājumi netiek uzglabāti.
  • Uzņēmums nodrošina piegādi ar izsekošanas iespēju, drošu maksājumu un klientu atbalstu.
  • Klienti tiek informēti par pasūtījuma statusu un saņem izsekošanas kodu.

16. pants – Papildu vai atšķirīgi noteikumi

  • Noteikumi, kas atšķiras no šiem, nedrīkst kaitēt patērētājam.
  • Noteikumiem jābūt pieejamiem rakstiski vai elektroniski, lai patērētājs tos varētu saglabāt.

17. pants – Strīdi

  • Tīras Rotas cenšas atrisināt jebkādus strīdus ar patērētāju pārskatāmā veidā.
  • Patērētājs var sazināties ar klientu atbalstu pa e-pastu: atbalsts@tirasrotas.com.
  • Ja strīdu nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, patērētājs var vērsties pie neitrāla mediatora vai iesniegt sūdzību saskaņā ar piemērojamiem patērētāju aizsardzības likumiem.