Noteikumi un nosacījumi
Saturs
Informācija par uzņēmumu
pants – Definīcijas
pants – Piemērošana
pants – Piedāvājums
pants – Līgums
pants – Atteikuma tiesības
pants – Patērētāja pienākumi pārdomu perioda laikā
pants – Atteikuma tiesību izmantošana un izmaksas
pants – Tīras Rotas pienākumi atteikuma gadījumā
pants – Cena
pants – Līguma izpilde un papildu garantija
pants – Piegāde un izpilde
pants – Ilgtermiņa līgumi: ilgums, izbeigšana un atjaunošana
pants – Maksājums
pants – Sūdzību izskatīšanas kārtība
pants – Uzņēmējdarbības modelis
pants – Papildu vai atšķirīgi noteikumi
pants – Strīdi
Informācija par uzņēmumu
- Preču zīme: Tīras Rotas
- Juridiskā forma: SIA
- Uzņēmuma nosaukums: BMMEcommerce
- Adrese: Verdunplein 17, 5627SZ Eindhovena, Nīderlande
- Reģistrācijas numurs: 80431143
- PVN numurs: NL003438040B43
- E-pasts: atbalsts@tirasrotas.com
1. pants – Definīcijas
- Papildu līgums – līgums par preču, digitālā satura un/vai pakalpojumu iegādi, ko nodrošina Tīras Rotas vai trešā persona.
- Pārdomu periods – 30 dienu periods, kurā patērētājs var izmantot atteikuma tiesības.
- Patērētājs – fiziska persona, kas rīkojas ārpus savas uzņēmējdarbības, tirdzniecības, amata vai profesijas.
- Distances līgums – līgums, kas noslēgts elektroniski vai izmantojot citus attālinātus saziņas līdzekļus.
- Digitālais saturs – dati, kas radīti un iesniegti digitālā formā.
- Diena – kalendārā diena.
- Ilgtspējīgs līgums – līgums, kurā noteiktā periodā regulāri tiek piegādātas preces, pakalpojumi vai digitālais saturs.
- Pastāvīgais datu nesējs – jebkurš līdzeklis (tai skaitā e-pasts), kas ļauj informāciju saglabāt un vēlāk pārskatīt vai izmantot saskaņā ar tās mērķi.
- Atteikuma tiesības – patērētāja tiesības atteikties no distances līguma pārdomu periodā.
- Distances saziņas līdzeklis – līdzeklis, ar kuru var noslēgt līgumu, pusēm vienlaikus neatrodoties vienā vietā.
2. pants – Piemērošana
- Šie noteikumi attiecas uz jebkuru Tīras Rotas piedāvājumu un distances līgumu starp tirgotāju un patērētāju.
- Pirms līguma noslēgšanas patērētājam ir iespēja iepazīties ar noteikumiem un saglabāt tos elektroniski vai papīra formātā.
- Noteikumi ir saistoši no pasūtījuma brīža.
- Ja pastāv specifiski preču vai pakalpojuma noteikumi, tie ir spēkā tikai tad, ja tie neapdraud patērētāja tiesības.
3. pants – Piedāvājums
- Piedāvājums satur pilnīgu un precīzu preču, digitālā satura vai pakalpojumu aprakstu, ieskaitot cenu, īpašības, materiālus un attēlus.
- Laika ierobežoti vai ar nosacījumiem saistīti piedāvājumi tiek skaidri norādīti ar derīguma termiņu.
- Ilustrācijas un piemēri ir informatīvi; kļūdas nevar būt par pamatu Tīras Rotas atbildībai.
- Piedāvājums satur visu nepieciešamo informāciju, lai patērētājs būtu informēts par savām tiesībām un pienākumiem.
4. pants – Līgums
- Līgums tiek noslēgts, kad patērētājs pieņem piedāvājumu un sniedz nepieciešamo informāciju, tostarp adresi un maksājuma informāciju.
- Patērētājs saņem tūlītēju elektronisku apstiprinājumu.
- Tīras Rotas var pārbaudīt kredītspēju un atteikt pasūtījumu pamatotu iemeslu gadījumā.
- Elektroniskās līgumu slēgšanas laikā tiek nodrošināti tehniski un organizatoriski pasākumi datu drošībai.
5. pants – Atteikuma tiesības
- Patērētājs var 30 dienu laikā bez iemesla norādīšanas atteikties no pirkuma.
- Termiņš sākas nākamajā dienā pēc preces saņemšanas vai, ja iegādātas vairākas preces, pēc pēdējās saņemšanas.
- Atteikuma tiesības attiecas uz visām precēm, neatkarīgi no veida vai izpildes.
6. pants – Patērētāja pienākumi pārdomu perioda laikā
- Patērētājam jāapietas ar precēm un iepakojumu rūpīgi.
- Preces drīkst izpakot tikai, lai pārbaudītu to būtību, īpašības un darbību.
- Patērētājs sedz tiešās atgriešanas izmaksas, ja Tīras Rotas nav noteikusi citādi.
7. pants – Atteikuma tiesību izmantošana un izmaksas
- Patērētājs paziņo par atteikumu, sūtot e-pastu uz adresi: atbalsts@tirasrotas.com; Tīras Rotas nosūta atgriešanas veidlapu.
- Visas preces jānosūta tieši piegādātājam saskaņā ar veidlapas norādījumiem.
- Pēc preču saņemšanas un pārbaudes patērētājs saņem paziņojumu.
- Atmaksājamā summa tiek atgriezta 14 dienu laikā uz to pašu kontu, no kura tika veikts maksājums.
8. pants – Tīras Rotas pienākumi atteikuma gadījumā
- Saņemot atteikuma paziņojumu, Tīras Rotas apstiprina to patērētājam.
- Atmaksa notiek pēc preču saņemšanas un pārbaudes.
- Papildu līgumi tiek automātiski pārtraukti.
- Tīras Rotas nodrošina pārredzamu un klientiem draudzīgu procesu.
9. pants – Cena
- Cenas ir norādītas ar PVN.
- Cenas netiek paaugstinātas piedāvājuma spēkā esamības laikā, izņemot nodokļu izmaiņu vai tirgus svārstību dēļ.
- Kļūdas cenu attēlojumā nepadara Tīras Rotas atbildīgu, izņemot būtiskas informācijas gadījumā.
10. pants – Līguma izpilde un papildu garantija
- Preces un pakalpojumi tiek piegādāti saskaņā ar līgumu un spēkā esošajām prasībām.
- Papildu garantijas nemazina patērētāja likumiskās tiesības.
- Preces tiek rūpīgi iepakotas un nosūtītas.
11. pants – Piegāde un izpilde
- Pasūtījumi tiek nosūtīti 3 darba dienu laikā.
- Paredzamais piegādes laiks: 5–10 darba dienas.
- Klienti saņem paziņojumus:
-
- Pasūtījuma apstiprinājums
- Pasūtījuma nosūtīšana
- Vietējā kurjera saņemšanas apliecinājums
- Piegāde klientam
- Nosūtot pasūtījumu, klientam tiek nosūtīts izsekošanas kods.
- Risks pāriet uz patērētāju piegādes brīdī.
- Ja ir kavēšanās, klients saņem paziņojumu ar jauno paredzamo piegādes datumu.
12. pants – Ilgtermiņa līgumi: ilgums, izbeigšana un atjaunošana
- Ilgtermiņa līgumus var izbeigt saskaņā ar līguma noteikumiem un iepriekš saskaņotu paziņošanas termiņu.
13. pants – Maksājums
- Maksājums tiek veikts pasūtījuma veikšanas brīdī.
- Avansa maksājumi vai maksājumi pa daļām nav iespējami.
- Nepareiza informācija ir jāpaziņo nekavējoties.
14. pants – Sūdzību izskatīšanas kārtība
- Sūdzības jāiesniedz saprātīgā termiņā pēc problēmas konstatēšanas.
- Tīras Rotas atbild 24 stundu laikā (izņemot svētdienas).
- Klientu atbalsts:
- Pirmdien–piektdien: 09:00–18:00
- Sestdien: 10:00–18:00
- Svētdien: slēgts
15. pants – Uzņēmējdarbības modelis
- Tīras Rotas strādā ar tiešu piegādi no piegādātāja; krājumi netiek uzglabāti.
- Uzņēmums nodrošina piegādi ar izsekošanas iespēju, drošu maksājumu un klientu atbalstu.
- Klienti tiek informēti par pasūtījuma statusu un saņem izsekošanas kodu.
16. pants – Papildu vai atšķirīgi noteikumi
- Noteikumi, kas atšķiras no šiem, nedrīkst kaitēt patērētājam.
- Noteikumiem jābūt pieejamiem rakstiski vai elektroniski, lai patērētājs tos varētu saglabāt.
17. pants – Strīdi
- Tīras Rotas cenšas atrisināt jebkādus strīdus ar patērētāju pārskatāmā veidā.
- Patērētājs var sazināties ar klientu atbalstu pa e-pastu: atbalsts@tirasrotas.com.
- Ja strīdu nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, patērētājs var vērsties pie neitrāla mediatora vai iesniegt sūdzību saskaņā ar piemērojamiem patērētāju aizsardzības likumiem.